Witajcie, czyli pierwszy wpis musi być ;)

Witajcie, czyli pierwszy wpis musi być ;)

Uznałam, że blog ten zasługuje na pewien rodzaj wpisu wprowadzającego, więc oto on ;)
To moje pierwsze podejście do blogowania o książkach i blogowania w ogóle (no, chyba że zaliczę ten epizod z podstawówki, kiedy posiadałam bloga o tym, co mnie wtedy interesowało, czyli gwiazdkach Disney Channel oraz zwierzątkach ;), więc nie za bardzo wiem, jak taki pierwszy wpis wyglądać powinien. Skupię się więc na tym, dlaczego i po co ten blog powstał.
Będą się tutaj pojawiać wpisy na tematy około książkowe, głównie opinie/recenzje na temat powieści, które czytałam, ale mogą też pojawiać się jakieś rankingi ulubionych/znienawidzonych serii, teksty na temat ulubionych autorów itp. Ostatnimi czasy czytam przeważnie wszelaką fantastykę, kryminały oraz romanse (głównie historyczne), od czasu do czasu lubię też sięgnąć po klasykę lub współczesne powieści poruszające trochę poważniejsze tematy, więc takich książek możecie się spodziewać na blogu. Chociaż staram się nie ograniczać gatunkowo i jak tylko coś mnie zaciekawi, to po to sięgam, to jestem już na tym etapie, że wiem, co mnie interesuje i unikam tych pozycji, które wiem, że nie są dla mnie.
Najważniejszym powodem powstania Kącika Melete jest moja chęć poprawienia swojego warsztatu pisarskiego, jak również popracowania nad samodyscypliną oraz wytrwałością. Chciałam również nauczyć się pisać o książkach w sposób zdatny do czytania, choć jak na razie mogę tylko pomarzyć, że kiedykolwiek uda mi się osiągnąć poziom podobny do tego, na jakim są jedni z moich ulubionych recenzentów ;) Miło byłoby też prowadzić dyskusję na temat książek, które będą się tutaj pojawiały, więc śmiało komentujcie ;)

Nie mam pojęcia, o czym jeszcze miałabym tutaj napisać, nie przedłużając więc witam w Kąciku Melete :)

Komentarze

Popularne posty